Чорніння для шин

Чорніння гуми: фінальний штрих ідеальної мийки

Ви можете мити авто найдорожчим шампунем і покривати кузов преміальним воском, але якщо шини залишаються сірими та тьмяними — вигляд автомобіля буде зіпсований. Це як одягнути дорогий смокінг із брудними кросівками.

Професійне чорніння гуми (Tyre Dressing) не просто повертає шинам вугільно-чорний колір. Це захист. Гума пересихає, тріскається від сонця та реагентів. Якісна хімія живить матеріал, зберігаючи його еластичність і продовжуючи строк служби покришки.


Який чорнитель обрати? «Мокрий блиск» чи «Матовий сатин»?

В асортименті Kenotek є два типи засобів, які кардинально відрізняються за складом і ефектом. Обирайте те, що потрібно саме вам:

1. Для фанатів яскравого блиску та стійкості (Solvent-based)

Якщо ви хочете, щоб шини сяяли, ніби вони мокрі, і цей ефект тримався максимально довго (навіть після дощу).

TYRE DRESSING

2. Для максимальної економії (Water-based)

Якщо вам потрібен спокійний вигляд «нової гуми» і ви хочете отримати найнижчу ціну за одну мийку.

CONCENTRATED TYRE GLOSS


Чек-лист: як правильно обрати та наносити чорніння для шин?

Лише на чисту та суху! Це головне правило. Якщо нанести чорнитель на брудну або мокру шину, він змішається з брудом і стече сірими потьоками вже за 5 хвилин.

Чим наносити? Найкраще використовувати поролонову губку або спеціальний аплікатор. Розпилювати спреєм теж можна, але є ризик потрапити на гальмівні диски або чистий диск колеса (потім доведеться протирати).

Безпека. Ніколи не наносіть чорнитель на протектор шини (ту частину, що контактує з дорогою), а також на педалі й гумові килимки під ногами водія. Засоби роблять гуму слизькою — це небезпечно під час керування!

Підсумок: Чорні колеса — це +50% до зовнішнього вигляду автомобіля. Оберіть свій стиль — дзеркальний глянець чи строгий мат — і насолоджуйтесь результатом.

Made in Belgium

Вся продукція