Як правильно мити машину?
Двофазне миття автомобіля.
Це невеликий але цікавий огляд про те що таке ручна мийка машини. Ще часто ручну мийку авто називають двофазною. Що таке двофазна мийка можна почитати тут. Річ у тім, що ми часто стикаємося з тим, що багато хто не знають для чого потрібно мити автомобіль у дві фази. Якщо з першою фазою для автомийки все зрозуміло, то помити машину другою фазою часто викликає у людей безліч запитань, а деякі навіть думають, що це небезпечно. Давайте почнемо з того, що більшість автомийок на даний момент миють автомобілі неправильно, не дотримуючись технології і не застосовуючи автошампунь для ручного миття. Це відбувається досить часто.
Машина заїжджає на мийку. Наноситься безконтактний лужний автошампунь (активна піна) для попередньої мийки автомобіля, потім змивають апаратом високого тиску і протирають фіброю. Друга фаза, ручна мийка авто із застосуванням автошампунів, просто пропускається. Це дуже марно. Є низка причин чому це робиться.
- По-перше: найчастіше клієнт нічого не розуміє як правильно мити машину. Чиста та й чиста. Чого ще хотіти.
- Во вторых: экономия времени. А времени экономится существенно.
Пропускаючи другу фазу, а саме ручне миття машини з мочалкою, із застосуванням спеціальних потрібних автошампунів (про типи шампунів можна почитатитут), таке миття автомобіля завдає великої шкоди лакофарбовому покриттю самого авто. Я зараз постараюся пояснити, чому після безконтактного лужного автошампуню для попереднього миття машини необхідно застосовувати автошампунь для ручного миття машини. У будь-якому разі після застосування безконтактної активної піни залишається статика (статична плівка), тобто статичні забруднення. Неважливо, наскільки сильним буде безконтактний шампунь і скільки разів ви його нанесете, в будь-якому випадку завжди залишиться статична масляна або жирова плівка на кузові автомобіля.
Думаю, багато хто помічав, коли помиєш машину в одну фазу і після того як вона висихає, авто, як і раніше, брудне, має видимий якийсь наліт, або під час сушіння фіброю залишаються брудні розводи на кузові авто і мийник продовжує розтирати цей жир по всьому кузову машини. У цей момент ви серйозно дряпаєте кузов свого улюбленого автомобіля. Для того щоб безпечно мити автомобіль, не дряпаючи його, існує технологія двофазного миття. Тобто, перша фаза - це звичні нам безконтактні автошампуні для попереднього миття. Друга фаза - це шампунь для ручного мийки з губкою, мочалкою. Саме про другу фазу ми хочемо більше розповісти в цій статті.
Ми хочемо сьогодні розповісти і навести приклади як як правильно мити машину. Ми так робимо постійно, із задоволенням ділимося досвідом і порадами. Авто не особливо брудне, звичайний осінній вуличний бруд, пил, наслідки дощу. Авто милося десь тиждень. Я взяв спеціально не дуже брудний автомобіль, щоб наочно показати, що навіть на доволі таки чистому кузові залишається статичний бруд.
Приступаємо до миття.
Розводимо активну піну. Будемо використовувати CARGO 3700. Наносим с помощью помпового распылителя.
- По-перше, дуже зручно.
- По-друге, дуже економно
Наносимо на кузов приготований автошампунь від низу до верху, потім очікуємо максимум 3 хвилини і змиваємо мийкою високого тиску. Дивимося на автомобіль - на кузові все ще залишився бруд, який не змився безконтактним автошампунем. Так звана статична плівка. Помити машину від статики можна тільки за технологією ручного миття авто із застосуванням мочалки.
Шампуні для ручного миття авто бувають кількох видів. Зараз розповім які ми рекомендуємо і продаємо. В Україні ми продаємо такі автошампуні для ручного миття авто:
- Omega Ultra Foam
- Super Polish Red
- Car Foam (Lime)
- Crystal Shampoo
Це все різні автошампуні з різними характеристиками. Опис і характеристики цих продуктів можна прочитати тут. Одне варто додати, що методом селекції ми вибрали найкраще. Ці автошампуні абсолютно різні, вони по різному працюють, у них різна вартість. Так само ці автошампуні по по-різному дружать з восками.
Беремо базовий нейтральний автошампунь Car Foam (Lime). Відмінний робочий склад для двофазного миття автомобіля (як друга фаза). Автошампунь для ручного миття - так називається правильно цей склад. Після використання на кузові автомобіля з'являється трохи блиску і гідрофобний ефект. Відмінний автошампунь для тих, хто любить застосовувати воски. Якщо ви не хочете сильно морочитися з восками (що не дуже добре), тоді вам потрібен інший автошампунь.
P.S. Застосування воску - це третя фаза під час ручного миття авто.
Не хочете морочитися з третьою фазою - кислотний автошампунь вам на допомогу. Просто подивіться це коротке відео що вміє Crystal Shampoo. Після відео коментарі будуть не потрібні.
Car Foam (Lime) - це нейтральний автошампунь. Звісно застосування більш дорогих кислотних складів дасть відповідний результат. Рекомендується мити автомобілі покриті керамікою. Кераміка найбільше схильна до забрудненням у вигляді водного каменю. Кислотний автошампунь відмінно бореться з такими забрудненнями і відмінно підійде для тих, у кого жорстка вода.
Наступний етап (за ситуацією і за бажанням) - це очищувач від металевих вкраплень. Відмінно підійде засіб X-tra 4200. Цей же засіб ми застосовуємо для очищення колісних дисків. Не видалення металевих вкраплень і гальмівного пилу дуже сильно шкодить лако-фарбовому покриттю. Для зняття статики потрібно використовувати спеціальну крупно пористу губку. Ні в якому разі не застосовуйте звичайний поролон. Потрібна тільки крупнопориста мочалка. В її великі пори відмінно залітають шматочки піску і бруду, така мочалка легко вимивається після миття від піску. Ще легко вимиваються рукавиці, і багатьом автолюбителям такий спосіб більше подобається.
Приступаємо до другої фази в нашій двофазній мийці. Набираю відро води, наливаю туди трохи автошампуню, збиваю апаратом високого тиску. Існує кілька технологій нанесення шампуню на кузов автомобіля. Найбільш класичний - це технологія "двох відер". Коли в одному відрі у вас шампунь, у другому - чиста вода. Але мені більше подобається спосіб нанесення через пінокомплект. Щоб автошампунь не висох, варто розділити умовно автомобіль на чотири частини. Зад, перед, лівий бік і правий бік.
Починаємо мийку автошампунем.
Необхідно рухатися строго по верху, ніяких рухів зверху вниз, тільки горизонтальні рухи. Це якщо мова йдеться про багажник і про борти автомобіля. Оскільки якщо ви будете робити рух зверху вниз, ви будете чіпляти пісок, який у вас знаходиться знизу бампера і порогів автомобіля. Природно внизу завжди більше піску і бруду ніж зверху. Щоб не затягнути пісок знизу наверх, потрібно робити горизонтальні рухи. Намагайтеся якомога частіше промивати рукавицю. У нашому випадку - мочалку. Це мінімізує ризик подряпати лак, зробити "павутину". Також під час другій фазі ручного миття машини не варто забувати про шильдики і різні важкодоступні місця, куди не може дістатися губка або рукавиця. Для них я використовую пензлик. Навколо шильдиків часто збирається ореол із бруду, жиру і статики. Його дуже важко вимити будь-яким способом крім пензлика.
Крім зняття статики є ще одна причина, чому потрібно мити машину за методом двофазного миття. Я думаю, багато хто помічали, коли помито машину, проходить буквально кілька годин і автомобіль покривається пилом, також швидко забруднюється. Річ у тім, що коли ви миєте машину в одну фазу, застосовуючи тільки активну безконтактну автошампунь (активна піна - це лужний склад), завжди залишається луг, який є липким середовищем і притягує пил і бруд. Якщо луг не погасити автошампунем, то кузов автомобіля завжди буде липким, буде притягувати до себе пил і бруд. Гасити луг можна тим же звичайним нейтральним шампунем, але найкраще помити машину кислотним автошампунем. Кислотні склади відмінно нейтралізують луги. Також у нас часто запитують, якщо який-небудь засіб, яким можна покрити машину, щоб вона не так притягувала пил. Це звичайно віск. Але на особливу увагу заслуговує Showroom Shine. Про цей віск ми готуємо короткий відеоогляд.
Потрібно чітко розуміти, після двофазного миття ви побачите, що пилу менше липне до машини, вона довше залишається чистою. Також не буде зайвим почистити всі гумки, можна тим же пензлем, тому що гума вбирає свої пори дуже багато бруду. Цей бруд не вимивається не безконтактним способом, не за допомогою апарату високого тиску.
На горизонтальних поверхнях, таких як капот і дах, я знімаю шампунь прямолінійними рухами в один бік сторону. Тут не потрібно розтирати шампунь круговими рухами по кузову. Просто тягну в один бік, без тиску, ніжно знімаю шар шампуню, намагаюся обов'язково і частіше промивати мочалку. Для порогів і низів бамперів у мене окрема мочалка, щоб не забруднювати мою основну мочалку для кузова. Пороги завжди дуже брудні. Після всіх цих процедур я змиваю напором високого тиску залишки шампуню зверху вниз, потім я знімаю насадку з апарату високого тиску і проливаючи кузов зверху вниз, або можна пролити весь кузов автомобіля звичайним напором води зі шланга, щоб вимити решту піщинок у щілинах, щоб під час сушіння вони не потрапили між кузовом і ганчіркою, тим самим не подряпали ваше лакофарбове покриття.
Сушіння автомобіля після поїлки.
Після того як ми помили машину для сушіння я використовую дві мікрофібри. Першою фіброю я збираю основну частину води без тиску, просто збираємо воду. Другою фіброю я витираю залишки, які залишилися після першої процедури протирання. Видуваю залишки вологи з дисків за допомогою компресора. На цьому процес двофазного миття автомобіля завершено. І як часто це буває, після того як зібрався помити машину, піде дощ. Але вся моя праця була не марною. Я отримав чистий автомобіль, провів тест і випробував новий віск Showroom Shine. Але це вже окрема історія. Цю історію ми протестуємо на відео і викладемо на нашому каналі в youtube.
Усі продукти бренду Kenotek можна придбати у нас в магазині www.cordis.in.ua
Усі миючі